Regisztráció Elfelejtett jelszó

Európai részvények

daimler

#820813 matgab Előzmény: #820488

K+S részvényem oldalágon egész szépen visszajött a beker áram környékére (26,5), pedig időközben volt már 17 alatt is...

Semmi hírre hetek óta nagyon szép csendben napról napra alig észrevehetően emelkedik.

Közben a szektorban óriás felvásárlások zajlanak BASF- Monsanto- Bayer és anno amikor vettem akkor is arról volt szó, hogy ezt a céget felvásárolják, csak a menedzsment nem adta el anno 40 EUR-os áron ( a marhák).

Szóval csak felhívnám rá a figyelmeteket, hátha érdekel valakit még rajtam kívül...

daimler

#820488 Koffein Előzmény: #820483

Daimler is keményen befektet, kutat mindazokba a témákba, amiket felsoroltál.

Még az is lehet, hogy lesz egy nagy gyártó, a klasszikus autógyártók csak megtervezik, majd legyártják, legvégén rádobják a márka plecsnijét. Minimális különbség lesz az autók közt, mint pl a mobil piacon a foxconn. Gyárt Applet, Samsungot, meg fene tudja hány mobil márkát... de ez a tisztulás az autópiacon több tíz év is lehet, mire eljut erre a szintre.

Új autógyártó kinőjön a semmiből, nagyon de nagyon pici az esélye. Lásd Tesla, vért izzad Musk és ha nem lapátolta volna bele a pénzt, amit tesz a mai napig, már rég csődbe ment volna. Ennek fényébe, van esélye egy új autógyártónak, aki letarolja a piacot? én nem feltétlenül hiszem.. na jó max ha minden annyira sablon lesz, mint pl a mobilgyártás.. csak nüansznyi különbségek fogják eldönteni, hogy melyik státusz szimbólum és melyik nem..

daimler

#820483 matgab Előzmény: #820458

autóipar most nagyon kockázatos.

Ez az egész elektromos autó vs dízel mizéria óriási kockázatokat hordoz magában.

Egy kifejlesztés alatt álló technológiában, aki áttörést ér el, az letarolhatja az egész piacot. Ugyanakkor a hagyományos autózás is kezd a múlté lenni. Önvezető autók korában ki fog olyan autót venni, amit jó érzés vezetni? Mármint amikor érzi az ember a lovakat maga alatt, vagy a kanyarban a tapadást... Önvezető technológiában az autózás átalakul teljesen. Jöhet a car sharing és az egész inkább szolgáltató jelleget fog ölteni, ott vásárolunk, tolhatják az arcunkba a reklámokat stb. stb.

Tehát:

új elektromos technológia,

új autóvezetési technika - önvezető autók,

új fogyasztói szokások -car sharing

új értékesítési technológia- szolgáltatás- bérlés.


Ilyen drasztikusan átalakuló iparágban, ami amúgy alacsony haszonnal termel, baromi kockázatos befektetni.

Lehet 5-10 év múlva a mai nagy márkák már nem is fognak létezni és olyan márkák lesznek az autózásban, amik még nincsenek is, vagy vanak de nem az autóiparágban...


daimler

#820458 Koffein

úgy látom szökni próbál, töri a csökkenő trendet.. a kurva mohóság, hogy azt.. a rés környékét (55,44-56,86) lőttem be belépőnek, erre 2öt visszavált és padlógázzal célba veszi a 70et..

Az európai piacon pont D…

#817593 negyvenentúl

Az európai piacon pont DEUTSCHE BANK AG hagynám ki. Helyette sokkal inkább felvettem pozikat a BASF, BMW, Bayer, Michelinben. Nagyon sok ígéretes, alul értékelt céget lehet találni, csak egy kicsit keresni kell.

Más is halászik a zavarosban?

DB gyorsjelentés

#814608 Kissherceg Előzmény: #814153

"Újabb üggyel bővült a Deutsche Bank botránysorozata: a társaságnak 4,5 millió dolláros bírságot kell fizetnie kötvényvásárlók félrevezetése miatt, ebből 3,7 millió dollárt az ügyfelek felé kell visszatérítenie. "

vannak bajok ottan

DB gyorsjelentés

#814153 matgab Előzmény: #814145

https://www.penzcentrum.hu/vasarlas/zara-pull-bear...


Jesszusom milyen demagóg buta szakmaiatlan cikk egy pénzügyi oldalon...!

Az, hogy a visszáru tranzakció számviteli lekövetésének mi a módja, arról látszik, hogy fogalma sincs.

Hogyan bizonyítod be a hitelkártyán lévő 9995 forintos terheléseddel, hogy azt a ruhát hozod vissza, amit bemutatsz, nem egy másikat?

Hogyan bizonyítja be a vásárló, hogy amit visszahoz terméket, azt egyáltalán Magyarországon vette és megfizette a magyar ÁFA-t?

Mert ugye ha vettem valamit Magyarországon 9995 forintért (mondjuk egy fehér pulóvert) és vettem egy fekete pulóvert Spanyolországban 25 EUR-ért (aminek Magyarországon 9995 forint az ára) és visszaviszi a fekete pulóvert (amit az alacsonyabb ár és alacsonyabb ÁFA kulcs miatt olcsóbban vett spanyolban), akkor gyakorlatilag megkárosítja a magyar államot.

Egyrészt ÁFA-val másrészt TAO-val, hisz a magyar cég árbevétele 0 forint, holott a magyar cég adta el a fehér pulóvert amit végül megtartott a vevő.


contact

#813909 Tapasz Előzmény: #813902

Én az alábbi részvényekkel foglalkozom a német piacon:

DB

CB

EON

és ritkán RWE

A DB és a CB elég volatilis, az EON nem annyira, de ott relatíve magas az osztalék.


A 2007-es csúcsokhoz képest ezek a részvények még mindig alacsony áron vannak (szerintem)

contact

#813902 kicsi_Warren

Sziasztok!

szeretnék ide csatlakozni, átállni a "jó" oldalra a daytrade sikertelenségek után.

Annyi pénzt elégettem ott hogy mostmár szeretnék tanulni és jobban csinálni a a dolgokat.fel nem adom, csak belátom a korlátaimat és fejlődni szeretnék...

Tudnátok nekem egy top 10-es részvény listát feldobni, hogy miben láttok 2018 >> fantáziát hosszútávú befektetésre ?

kicsiW

Adidas

#813744 Koffein
"Az Adidas vezérigazgatója optimista a 2018-as évet tekintve. Kínában és Amerikában is erős növekedésre számít a kedvező gazdasági környezet miatt, ugyanakkor kevés kockázatot lát. A piac is osztja a kedvező növekedési előrejelzéseket, az elemzők 9%-os árbevétel növekedésre számítanak."