Regisztráció Elfelejtett jelszó

MOL fórum

Erste: ​3.600 ft -os célár

#833671 Koffein

A MOL célárát 3.380 forintról 3.600 forintra emeltük, miközben a részvényajánlásunk továbbra is Felhalmozás. A MOL esetében a várt alacsonyabb kőolajár (a Brent 2019-es előrejelzését 75 dollár/hordóra csökkentettük) hatását tompíthatja az erős finomítói és petrolkémiai marzs környezet, valamint a gyorsan bővülő és növekvő fogyasztói szolgáltatások szegmens. A cég hosszútávú kilátásait egyre jobbnak ítéljük meg a novemberi stratégiai ismertető után. A cég nyereségét elsősorban az új petrolkémiai beruházás (poliol üzem) és a kiskereskedelem fogja hajtani. A fő kockázat továbbra is a horvát szituáció, ahol nem látunk változást, sőt egyre inkább úgy tűnik, hogy a helyzet évekig változatlan maradhat, ami az INA értékének további romlását hozza magával. Alapvetően optimisták vagyunk a kelet-közép-európai finomítókkal, ez a MOL-ra is igaz. Az új hajózási sztenderd napi 1-1,5 millió hordóval megnövelheti a dízel iránti keresletet, ami 3-4 évig átlag feletti finomítói marzsokat hozhat magával a dízel fókuszú kelet-közép-európai finomítói szektor számára.

célár: 4200

#828627 Koffein

Célárat emelt a Renaissance Capital, az elemzőház által vélt fair részvényérték így már 4200 forint, amely közel 40 százalékos felértékelődési potenciált jelent.

Mol Limo

#828188 Koffein Előzmény: #828140

ha ez apró, akkor pr szempontból is megérhette... ahogy elnézem a mol-limo csoportot, nagyon imádja a nép, az új merciket :)

Mol jelen állapotában ne…

#826720 Sumér harcos

Mol jelen állapotában nem érdekel.

mivel évek óta csak 3papirozom és Magyar piac és csak long,gondoltam ránézek.

mol-otp-ricsi,semmi más,de a mol a mostohagyerek.

Busz vásár

#825425 Kissherceg Előzmény: #825230

Miért nem a Rába?


Többségi részesedést szerzett a buszgyártó és a budapesti és debreceni tömegközlekedésben buszokat üzemeltető ITK Holdingban a Mol, így a magyar olajipari cég a tömegközlekedési piacon is fontos szereplő lesz - írja a Portfolio.hu.

A befektetés a Mol szerint illeszkedik a cég 2030-as mobilitási stratégiájához, vagyis hogy egyre nagyobb hangsúlyt helyez a mobilitási szolgáltatásokra. Ennek egyik lépése volt 2018-ban a fővárosi közösségi autó, a Mol Limo bevezetése, amelyet 6 hónap alatt több mint 30 ezren használtak.


Az ITK Holding 2002-ben indult, ez a cég a Daimlerrel együtt fejlesztett és gyárt Mercedes vázakra épülő elővárosi buszokat, a Reform 500 LE nevű típust, amelyet tavaly mutattak be Debrecenben. Kossa György, a cég vezetője tavaly arról beszélt az Indexnek, hogy az ITK 150-300 busz legyártására alkalmas kapacitással rendelkezik Debrecenben, amelyet 800-1000 darabra terveznek fejleszteni. A buszok gyártása mellett karbantartással és üzemeltetéssel is foglalkozik az ITK, amelynek Budapesten és Debrecenben több mint 200 busza járja az utakat.