Regisztráció Elfelejtett jelszó

Utazás

virtuális vasútvonal átadás Kínában

#796795 TrendMan Előzmény: #796794

És, hogy aktuális fejlesztés is legyen:

Szerintem még lesznek ebből problémák, bár a szmogban a számítógép talán jobban tájékozódik, mint az ember :-)

Balcsi

#796613 matgab Előzmény: #796612

inkább a bankkártyás forgalom vs kp forgalom nav általi ellenőrzésének nehézségében keresd a megoldást...:-)

Balcsi

#796612 TrendMan Előzmény: #796580

Mellesleg ma itt a mh, kozeleben egy sorozoben ebedeltem, amely a sok ide koltozo ceg miatt etteremme pozicionalta at magat. Itt is diaklanyok szolgalnak fel es itt is csak kp. lehet fizetni.

Gondolom hosszabb tavon kell nagyobb forgalom, hogy egy vendeglatoipari egyseg ki tudja gazdalkodni a kartyas szerzodesek arat.

Balcsi

#796570 KawaBazsy Előzmény: #796567

Jah, megjegyzi. Úgy lett elfelejtve a második fogásom 7végén, egy étteremben.. Jah, az is egy teenager külsejű kiscsaj volt. :-)

Balcsi

#796567 TrendMan Előzmény: #796526

Hát ez még az idény eleje, fogjuk erre!

A fejlesztéshez meg gondolom stabil bérlő kell, egy idényes nem elég. Ilyen körülmények között meg ki tudja, ki meddig bérel?

Másrészt a gyerekeknek még meg kell tanulniuk papíron is osztani, szorozni, ezért kell a kockás füzet:-)

Egyébként profi pincér nem felírja, hanem megjegyzi - de ugyi az most Bécsben dolgozik.

Balcsi

#796528 KawaBazsy Előzmény: #796526

Tavaly a badacsonyi túra előtt gugliztam kicsit, s csak jó hírű kajáldákban ettünk, a strandokon is. Amúgy holnap ALSÓÖRS! :-)

Balcsi

#796526 Koffein

A hétvégén ismerősökkel lementünk a Balatonhoz. Ami nem hírérték, de ami meglepett, hogy a strandok kajáldáiba gyerekek dolgoznak. Ránézésre középiskolás gyerekek sütöttek, főztek. Kb 10ből 3-4 rendelés el lett rontva. Kértem egy dupla sajtos burgert, meg is kaptam sajt nélkül. Másik asztalnál lévő fagyott halat kapott. Mondom le kéne öblítenem egy sörrel, 3 ember volt előttem, akik 2 kávét kértek, a 2 kávé elkészítése kb fél órába került. Már csak röhögtem, hogy mennyit szerencsétlenkedik a pultos. Fogta a fejét, számolt, ide oda ugrált, fújtatott, nem látta át a pultot. Pultra tettem a sört, hogy azt kérem, erre kirohan a hűtőhöz melyiket kéri? Mutatom ezt, az alkohol nélküli lónyálat. Vissza, literjének árát kifizettem 450, kapott egy mátyást, erre fogja a fejét, mintha hasogatna, de csak fejbe számolt, tuti már az ujjait, meg a lábujjait is bevetette és kijött, hogy a visszajáró egy rákóczi meg egy 50es lesz. Hihetetlen, ha nem látom el se hiszem... :)

Mindeközben azon gondolkodtam, hogy miért nem fejlesztenek? Kártyával nem lehet fizetni, csak kp, rendelést kockás füzetbe írják kb 3*6 kockát használnak fel egy rendelésre, a nagy tömegbe elírhatja, nem tudja elolvasni a szaki stb, fizetést paypassal, vagy festipay jellegű kártyával fel lehetne gyorsítani... áááá dehogy, minek? kicsit sárga, kicsit savanyú, de a mi balcsink... :)

wizzair customer service level 0.0

#796516 matgab Előzmény: #791581

wizzair customer service 0.0:

Van egy repülőjegyem, ahol heten utazunk wizzairrel.

Szeretnénk egy check in csomag helyett sportfelszerelést és egy nagy kézipoggyászt vinni.

Írok az ügyfélszolgálatuknak email-t. Nem válaszolnak. Írtam a honlapjukon az ügyfélszolgálatnak 2 hete. Nem válaszolnak 1 hete. Felhívtam az ügyfélszolgálatukat 250 ft/perc díjon, ahol az ügyfélszolgálatos olyan bicskanyitogatóan nyegle hangnemben oktatott ki, hogy mit képzelek, a 23 kg-os check in csomagot csak 32 kg-osra lehet cserélni és a kis kézipoggyászt csak nagyra lehet cserélni, hogy legszívesebben a telefondróton keresztül (ha lenne) rángattam volna át magamhoz, hogy mi a f.szt képzel, hogy ilyen hangnemben beszél velem az ügyféllel, akinek a pénzéből fizeti ki a havi rezsijét?!?


wizzair customer service level 0

#791592 banyaiz Előzmény: #791581

Lufthansát próbáltad már? Ha náluk is valami ilyen móka történik veled akkor tényleg van valami ebben a faktorban. :)

Kimért stílusuk van, de nagyon korrektek .

Az is igaz én Máv-on és Volán-on szocializálódtam első nagy utazásaimat ott hajtottam végre . :) Mondjuk egy bp -szolnok éjszakai vasúti úthoz képest egy bármilyen fos repülőút is maga a hedonizmus mint fogalom. :) Mégis jobban éreztem magam a vonaton, nem szeretek repülni.

wizzair customer service level 0

#791581 matgab Előzmény: #791525

British Airways-zel jöttünk haza Londonon keresztül.

A gép késett az indulásnál egy órát, mert azt mondták, hogy a catering feltöltő cégkéslekedett.

Az út során ingyenes catering nem volt , csak fizetős (!) (pedig nem fapados!), amit az egy órás késés miatt kb akkor lehetett már csak igénybe venni, amikor normál esetben -eredeti indulási időponttal- már le is szálltunk volna Pesten.

Így hajnali negyed egy helyett negyed kettőkor tett le a gép.

A csomagok kiadása -gondolom már senki nem maradt Ferihegyen kb. hajnali kettőig elhúzódott. Az én csomagom jött ki utolsónak, a párom csomagja meg Budapest helyett másfelé vette az irányt, az még utazik.

Viszont a londoni átszálláskor a leamortizált bőrönd helyett vita nélkül adtak egy újat, csak annyi volt vele a macera, hogy ott kellett átpakolni a reptéren a teljes bőrönd tartalmát.

Ja és ami még baromi kellemetlen volt, hogy a Londonból Amerikába tartó járaton kb. 10 órán sikerült a Britishnek 15 fokos levegőt az embernek elzárhatatlanul a nyakába fújni, úgyhogy emiatt 1 hétig rohadtul megfáztam... Arról nem is beszélve, hogy felszállás után kihozták a kaját üdítőt és utána 8 órán keresztül semmi- csak ha külön kértél a sztyuvitól, és a leszállás előtt fél órával hoztak ki még egy adag kajácskát.

Hát nem tudom, hogy a Quatar az Emirates hogy a francban képes ugyanezekért az árakért sokkal nívósabb szolgáltatást nyújtani...

matgab faktor level 99...

wizzair customer service level 0

#791525 Turkoglu Előzmény: #791500

Ez elég bizarr...

Csoda, hogy nem büntetett meg, hogy a sok 50 centessel meg már túlsúlyos lettél... :-)